Jeste jeden graf...skok napeti v siti

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 13 22:02:55 CET 2021

tohle je ze vcera graf

no ja jsem od toho upustil - grafany - na svych webech si grafy kreslim
pres phplot vzdycky mi chybelo nejake priohnuti co jsem potreboval a
neslo to

nicmene tohle jsou dohledove grafy v Home Assistant...jsem tim v
posledni dobe dost okouzlen...zvlast ve spojeni s ESPhome

porad jsem resil jak programovat sviceni, topeni u akvarii a terarii a
ovladani nejake infrastruktury doma na dalku...tohle mi prijde naprosto
dokonale...umi to hromadu integraci (konektoru na jine systemy)

daji se s tim delat i takove veci - porad jsem resil ze kluci u sebe v
pokoji nezhasinaj, nevypinaj monitory apod. - vcera jsem na to psal do
HA automatizaci, ktera kdyz zjisti, ze nejsou oba soucasne doma tak jim
to automaticky vsechno v pokoji povypina

RV