OT: UK clo

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Leden 13 17:22:53 CET 2021

Zdravím

Nevím, jaké máte kdo zkušenosti, ale celní pošta 120 za mne naprosto v pohodě. Trasa výdejna - celnice - pokladna - celnice - výdejna a balík v ruce. Až mne překvapili, jak byli vstřícní. Vypadnul jsem zatím snad za půl hodiny i s čekáním u přepážek. A to se s dokladem o zaplacení u celnice znovu nečeká, na což sami upozorní. Čekal jsem u každé přepážky žábu na prameni, jak je na úřadě zvykem a kupodivu ne.

Zeman