Re: Elektro-edukativní kvíz

Středa Leden 13 11:18:43 CET 2021

No čekal bych to, i když je to jen taková úvaha. Teda pokud ty různé
barvy nejsou vytvořeny modrou ledkou a luminoforem. Pokud ledka vytváří
nějakou vlnovou délku světla, tedy příslušnou energii fotonů, čekal bych
že fotony o stejné energii může snadněji absorbovat a bude mít největší
fotoefekt.
Anděl