Re: Kodi, TVHeadEnd - nahrávání na disk

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 11 14:50:21 CET 2021

To bude ono, děkuji. Debian mám verzi 10. Nějak jsem nedokázal
vytvořit ten správný dotaz do Google.

Pozn: Zkoušel nějaký usb automount a při nahrávání tento proces žral
cca 10% procesorového času a tvheadend skoro vždy při nahrávání
skončil s chybou (postupně vyžral celou paměť a byl ukončen). Na
Raspbian OS jsem měl USB disk naformátován na NTFS (disk převzatý s
Windows prostředí) a ntfs proces měl opět docela dost velkou spotřebu
procesorového času při zápisu. Od té doby žádný automount a ntfs (vím,
není to pro Linux ten pravý FS, ale když ho třeba Raspbian OS otevře
tak většina lidí ten disk přeformátovávat asi nebude...).

po 11. 1. 2021 v 14:17 odesílatel Josef Dvoracek