Re: Kodi, TVHeadEnd - nahrávání na disk

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Leden 11 14:16:52 CET 2021

 > Zda je to dobře nevím,

no, moc není - spíše je to dost nesystematické.

Koukněte se na dokumentaci fstabu, konkrétně option "nofail" by Vás
mohlo zajímat.

Alternativně, pokud nejde o nějaký úplně historický debian, tak existují
systemd mount unity.

JD