Re: OT: formát flash na TV Philips

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Leden 11 13:44:52 CET 2021

Nie je ten satelit napr. skylink ready (pripadne viazany na ineho
providera)? Tie to robia takto. Prehrat sa to da len s rovnakou
dekodovacou kartou, s ktorou bol robeny zaznam.
My mame linuxovy SAT prijmac (predtym HDBOX, teraz AMIKO). Uklada v
nesifromanom TS formate (vyseparovany MPEG2 pre dany kanal).

miro

po 11. 1. 2021 o 13:20 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):