Re: OT: formát flash na TV Philips

Pondělí Leden 11 13:26:47 CET 2021

U mojí televize je přímo napsané, že z důvodu autorských práv to nejde
jinde přehrát. Takže asi nějaký befel odněkud zhora :-(
Když jsem vymýšlel, jak nahrát výstup HDMI do USB a divil jsem se, že na
to v našich eshopech není krabička, kterou prodávají na Ali a dal jsem
tam dotaz, řekli mi, že to neprodávají proto, že spousta video signálů
obsahuje jakési zabezpečení, které tu krabičku blokuje a že se nechtějí
zabývat s reklamacema.
Takže na to, abych si foťák připojil k počítači jako kameru, jsem si
musel krabičku koupit na Ali.

Takže to mají posychrované všude. Pokud chcete nahrávat video z televize
a máte možnost si to pustit přes počítač, mohl by fungovat záznam
obrazovky přes OBS studio. Nahrávané video to optimalizuje a je mnohem
menší, než video přímo nahrané třeba na mobilu.

Anděl