Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 10 13:19:04 CET 2021

Dodatocne som si vsimol rozdiel. Vy mate v nazve na konci buster, ja mam
raspbianjessie. Toto je screenshot po instalacii vsetkeho, co ma v nazve
tvheadend :) Ten hlavny sa nepodaril..
https://photos.app.goo.gl/MwEu9KLoU3gCisV76

Tak este vecer pohladam, co s tym busterom, to bude zrejme nazov
repository. Zatial vdaka!

miro

On 10.1.2021 13:02, Miroslav Šinko wrote:
> Hmm... cez GUI som to vcera skusal tiez (hned na zaciatku) a nenaslo mi
> tvheadend.
>
> Skusil som to teraz znova. Uz mi ho naslo, ale instalacia sa nepodarila.
> Myslim, ze ho teraz naslo preto, ze som vcera pridal ten source. Teda
> instaluje to z neho rovnako, ako cez command line.. a rovnako to zlyha.
>
> Nie je to pre mna nijak dolezite, asi to necham tak...
>
> miro

>>> NAME="Raspbian GNU/Linux"
>>> VERSION_ID="8"
>>> VERSION="8 (jessie)"