Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 10 13:02:28 CET 2021

Hmm... cez GUI som to vcera skusal tiez (hned na zaciatku) a nenaslo mi
tvheadend.

Skusil som to teraz znova. Uz mi ho naslo, ale instalacia sa nepodarila.
Myslim, ze ho teraz naslo preto, ze som vcera pridal ten source. Teda
instaluje to z neho rovnako, ako cez command line.. a rovnako to zlyha.

Nie je to pre mna nijak dolezite, asi to necham tak...

miro