Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Sobota Leden 9 09:24:46 CET 2021

Jo, to je jak ta moje, akorát tahle je bez podsvícení (které je teda podle mě dost
důležité, obyčejný dálkáč se člověk naučí mačkat i potmě, ale tohle moc ne).
Cena odpovídá běžným místním zvyklostem.

D.O.