OT: test uchadzaca o zamestnanie

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 8 16:55:14 CET 2021

Když mne brali do armády tak to neřešili. Byl jsem špičkovej radista a
spojař.
Dělal jsem si střední, ale v době kdy jsem to nepotřeboval.
No a přišel zákon a to už jsem fakt v cca 50 letech nemusel.
Jsem už 15 let na výsluze a včera mi přišel výsluhový dopis - 18613
každý měsíc.
Hezký den všem,
ale dnes to ode mne neberte jako polibte mi.... píšu to většinou za
každým psaním.
Hezký den všem,
Jin.