OT: test uchadzaca o zamestnanie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 8 12:35:39 CET 2021

To s tím zahradníkem  se občas stane všude....já zas vím o jednom kuchaři.
Ale to je zase výjimka potvrzující pravidlo.
Protože nutně ve firmě potřebovali "příručího" a dočasně člověka na "běhej
kde je třeba"  vzali ho.  Na půl roku.
Jenomže kluk byl snaživej, hltal síťařinu, učil se a vypracoval se. Za rok
z něj byl rovnocený pracant jako ostatní s přidanou hodnotou, že nic nového
pro něj nebyl problém.
Už je to 10 let, dnes ho v dalším platovém růstu omezuje vzdělání. Tak
začal dělat dálkově průmyslovku.

pá 8. 1. 2021 v 9:36 odesílatel Ondřej Kozumplík <kozond.konf na gmail.com>