Re: Vyřešeno (Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu... aktualizace sw)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 8 16:13:38 CET 2021

Zahodit asi ne, ale v případě Ryzen+Pinacle 19 bezpředmětné.....

Jinak ještě pro zajímavost takový start Fusion 360. Tam v podstatě
nezáleží na nějakém výkonu procesoru, ale na tom jak je software schopen
rychle načíst data. I když ten Ryzen je dá se říct o dost výkonnější než
moje i7 8700 tak v případě startu Fusion 360 je to priblizne 3x delší doba
kvůli tomu že používá "jen"  SSD disk na SATA lince. Oproti NVMe v Intelu.