Vyřešeno (Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu... aktualizace sw)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 8 12:17:08 CET 2021

Takže PC jede!
 S tím taktem je to stejné jako předtím, nefunguje stále hibernace, teploty
v zátěži okolo 65-75 C. Kvůli tomu dokonce pořídil nějakou spešl drahou
stříbrnou pastu. Ta pomohla o cca 10C dolů oproti minulému stavu.
  Ale jinak se to již chová mravně.
Protože majitel kupoval vše na díly a skládal, nešlo reklamovat celé  PC,
musel rozebrat a reklamovat samostatně desku a procesor.
Vyměnili mu základní desku, procesor prý je v pořádku.
Od té doby vše funguje včetně Pinacle 19 - bez jediného pádu, bez zátuhu
naprosto svižné a oproti mému I7-8700 (kde jsem Pinacle také nainstaloval
kvůli testu) je rendering  cca o třetinu rychlejší!

Jan Kuba