Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu... aktualizace sw

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 1 19:37:07 CET 2021

Neaktualizovat znamená velký problém. Pokud se někde vyskytne chyba a
tím, že neaktualizuji a mám hodně starou verzi, tak je hodně velké
překvapení u uživatelů a následných chyb.

Aktuální verzi pro banku či podnik je mám aktualizační plán. Pravidelně
aktualizuji a samozřejmě aktualizační plán má svá test prostředí a postupy.

Aktualizace neznamená, že vše bez testování dám uživatelům.

Jirka