OT: test uchadzaca o zamestnanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 8 00:44:44 CET 2021

Dobre sa to doplna s tym paralelnym vlaknom o tom tipkovi v telke s trafom z mikrovlnky.

Oboje predstavuje extrem. Ako z toho von?

Chcelo by to nejake vseobecne povedomie o tom, ze svet je nebezpecny, ale toho sa netreba bat ale treba sa naucit, ako to zvladnut. Skola ma dostat mandat a spolocensku podporu na vyuku aspektov praktickych zdrojov nebezpecia. Je to podobne ako s vychovou o sexe, akurat s tym rozdielom, ze tie realne chemicke pokusy, praca s naradim a strojmi, varenie, apod. tu predtym boli.

Ja viem, toto bol len taky vykrik.

wek