Re: tichý ventilátor - vzduchotechnika

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Leden 7 22:49:35 CET 2021

Tak toto je tedy dost zásadní argument. I při mé snaze to trochu
propočítat tohle mi nedošlo. Tepelný rozdíl bych si představoval max 2
st. Co teď? Že by ta kočka? Do prvorepublikového bytu by se i hodila.
Když se mezi těmi pokoji nechají otevřené dveře, tak se teplota docela
vyrovná. Ovšem trvale otevřené dveře taky nejsou řešení. Možná nechat to
přes den trochu přirozeně provětrat a na noc částečně přitopit
elektircky, pokud bude venku extra zima. Konečně mrazivých dnů už taky
není, co bývalo.

Trochu mi to otevřelo oči. Nebudu se na tu ventilaci moc upínat a
uvidíme. Praxe ukáže a holt pak bude nutné přijmout nějaké řešení.

Díky všem za nápady.

Martin M.