BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7 - vyreseno

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 7 20:04:07 CET 2021

Vzdy hledam zpusob aby se co nejmene plytvalo cimkoliv a i tentokrat
jsem jej nasel, tim je program Bluesoleil, takze sluchatka vracet
nemusime a funguji.

Urcite to pujde jeste jednoduseji, ale tolik casu jsem na to nemel.

Stacilo by uplne , kdyby vyrobce dodaval driver pro W7, ta cena
sluchatek zase neni nizka.

K W10, ty pouziva ve skole a nadava stejne jako ja, vzdy kdyz chce nekdo
neco nastavit a nainstalovat, je to utrpeni, W10 jsou takova nepovedena
meziverze na urovni W Vista pro ty co radi klikaji nebo tento OS musi
mit z duvodu HW. Dobrovolne ani zadarmo.

LK