BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 16:42:49 CET 2021

Nebylo by lepší, kdyby si vaše dcera bez porady s vámi sama
nainstalovala W10 nebo alespoň Linux. Protože plno programů dnes chce
w10 ale hlavně 64b. Důležité bude se i naučit se práci s novým operačním
systémem, který se používa dnes jako standart ve výuce. U nás na střední
odborné škole se do dnes používají W XP jen z toho důvodu, že používáme
starý soft. a nejsou připojeny do sítě. Prostě na dožití.

Pro Vás mám radu, přejděte na DOS 6.22 V tomto systému se kdysi dobře
pracovalo a šla tam i síť a na svoji dobu i všechna zařízení bez problému.

JL

PS: Před rokem jsem řešil problém jak přečíst 3,5" disketu. Po velké
námaze jsem našel PC s funkční mechanikou, ale žádný 5 1/4". Prostě
pokrok ...