Re: Fotorezist - fólie

RTE rtepema na volny.cz
Čtvrtek Leden 7 10:56:42 CET 2021

Dne 6.1.2021 v 13:43 Čihák Martin napsal(a):
> Máte někdo nějaký vyzkoušený laminátor v rozumné ceně kterým lze protáhnout běžnou DPS (1,6mm) ?
>
> Dík,
>
> 	Martin.

Používám laminátor GBS H220 Highspeed. Jediná úprava je výměna dvou
ozubených koleček pro zpomalení pohybu válce. 1,6mm deska projde bez
potíží, používám 10 průchodů pod různými úhly a v různých polohách na
válci. Je pravda, že širší desky nejsou někdy perfektní. Tak jsem přešel
na sílu 1,2mm nebo i 1mm. Tam jsou výsledky mnohem lepší. Pokud používám
laminaci papíru do folií, je nutno volit o stupeň menší tloušťku, než je
na tlačítkách, jinak dojde ke zvlnění zalaminované předlohy. PO přenosu
předlohy na pcb používám ještě "Ztemňovač pro laserové tonery, výrobce
Prator CZ. Jen je nutno to nepřehnat, protože při hustších spojích může
dojít ke slití vodičů nebo zalití středů plošek pro vedení vrtáku.

Zdraví
	Petr Mařík