RE: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Leden 7 09:50:45 CET 2021

U Shellu jsem kdysi bral, ale definitivne jsem na ne zanevrel, kdyz po me chteli na dalnici o skoro 8 Kc vic nez byla tehdy bezna cena.

Jsou znamy tim, ze si vozili naftu z Nemecka resp Rakouska. Mol nebrat, jaks tak jde OMV ac jsou to Polaci.

Ja v 90% kupuju naftu bez biosr…k u Kolina v Novem Meste a je to parada. Spotreba dobra a auto se zda byt po letech spokojene.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Wednesday, January 6, 2021 9:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Dobrý den,

Já mám teď 3/4 roku první diesl. U benzínu to nebylo poznat, ale když jsem do toho nového, které jezdilo do té doby v německu na asi kvalitnější naftu natankoval u MOL obyčejnou naftu, tak jsem myslel, že něco odešlo v motoru. Naštěstí jsem vzal jenom 10 litrů. Potom jsem natankoval u Shell plnou té lepší nafty, a ono se to srovnalo. Od té doby tankuju u Benziny Vervu, a ještě do toho přidávám VIF (nějaké aditivum). Také bych tomu nevěřil, že je u jednotlivých benzinek v kvalitě nafty takový rozdíl.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora

Nikdy jsem neměl naftové auto a u benzínu jsem nikdy nepoznal žádný
rozdíl podle toho, kde jsem natankoval.

Jedinou změnu jsem poznal, když jsem na zkoušku vzal E85, tedy směs
benzínu a lihu, spotřeba se znatelně zvýšila (takže cenová úspora
žádná) a auto hrozně blbě startovalo a to v létě. Auto nebylo nijak
upravené pro spalování ethanolu.

P.K.