Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 6 21:46:51 CET 2021

Dobrý den,

Já mám teď 3/4 roku první diesl. U benzínu to nebylo poznat, ale když
jsem do toho nového, které jezdilo do té doby v německu na asi
kvalitnější naftu natankoval u MOL obyčejnou naftu, tak jsem myslel, že
něco odešlo v motoru. Naštěstí jsem vzal jenom 10 litrů. Potom jsem
natankoval u Shell plnou té lepší nafty, a ono se to srovnalo. Od té
doby tankuju u Benziny Vervu, a ještě do toho přidávám VIF (nějaké
aditivum). Také bych tomu nevěřil, že je u jednotlivých benzinek v
kvalitě nafty takový rozdíl.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip