Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 6 21:32:50 CET 2021

Dobrý den,

Mám T330 a TD310. Obojí na Linuxu funguje bez problému.
https://tv-tunery.heureka.cz/avermedia-td310/#

fw:
https://github.com/OpenELEC/dvb-firmware/blob/master/firmware/dvb-usb-it9303-01.fw
https://github.com/OpenELEC/dvb-firmware/blob/master/firmware/dvb-demod-si2168-b40-01.fw