Re: Fotorezist - fólie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 6 18:12:56 CET 2021

Já jsem to taky nebral moc přísně a původně si koupil nějakého Peacha.
A ten byl opravdu na "peachu".
Blbě nalaminované, a po celkem krátké době tepelně zdeformované plasty.
Takže nikdy více.

Shodou okolností jeden zákazník, pro kterého často dělám, si koupil
k Ježíškovi do firmy taky nějaký dnešní moderní plasťák. Protože mě
technika laminátorů zajímá, tak jsem ho požádal o možnost udělat
pokus. No a byla to snad ještě horší "peachovina" než ten můj starý.

K té ceně: já jsem za ten svůj, který je těžký jako kráva-samé železo,
dal zhruba stejně jaky Vy za ten svůj. ;-)
Já jsem tehdy šel cíleně po tomto typu, který jsem nakonec koupil,
protože jsem ho kdysi viděl v nějakém DTP studiu.

PL