Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Leden 6 12:06:48 CET 2021

Dekuji,
(nezkoumal/nehledal jsem nijak intenzivne, mozna se pletu). Problem s tim
T330 je, ze uz neni. A jako doporucenou nahradu v nejakem vlakne k kodi
jsem nasel kousek, co stal skoro 2x tolik nez ten T330 - a to uz se mi
davat rozhodne nechce. Tak jsem se ptal na Cinu doufaje, ze narazim neco
'overene funkcniho' na RPi s kodi.... No tak jsem narazil na neco overene
nefunkcniho :) Taky uzitecna informace.
DIky
Marek