Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 6 10:56:33 CET 2021

Tak se omlouvám za mystifikaci. Nebylo to za $10 ba ani za $20, ale za
$22. Což je ale pořád o dost méně než co jsem dal za DVBSky T330 (to
jsem koupil jako první, abych nemusel hledat proč kde a co
nefunguje... to funguje ihned po stáhnutí firmware ze stránek podpory
a nahrání do /lib/firmware, ale stojí to jedno tolik co ta "čína").
https://www.aliexpress.com/item/1883597971.html
Kolem těch $20 se na ALI pohybují všechny tyto přijímače.

V Rasbianu na RPi4 jsem "GENIATECH MyGica USB TV tuner Stick T230A" z
ALI nerozchodil. Asi to chtělo nahrát správný firmware do
/lib/firmware... zkoušel jsem různé, ale ani jeden z nich nebyl ten
pravý i když to pak už v dmesg chyby neházelo a vše se tvářilo OK tak
nešlo ladit. Ale v Debianu na OPi3 (stáhnutý image z orangepi.org) to
šlo na první dobrou bez jakéhokoliv zásahu. Tuner jsem vybíral podle
komentářů "že to v Linuxu funguje". Je v tom Si2168 stejně jako v
DVBSky T330, ale každý chce firmware jiný... Původně jsem chtěl na
OPi3 dát Armbian, ale nefungoval ethernet (RTL8211E) což je docela
zvláštní, když to byl image Armbianu přímo pro OPi3...

Kdyby byla potřeba můžu poslat podrobnější info z Linuxu, když mi
pošlete příkazy. Jinak to funguje zatím k plné spokojenosti.

Michal Grunt