Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 5 22:49:50 CET 2021

Mne sa v alze stalo, ze som objednal HDD. Prisiel balik ale miesto HDD tam bol waflovac. Tak som im volal, a oni ze mi poslu disk a waflovac ze im ho mam hodit na pobocku. Na pobocku to mam hodinu cesty (a hodinu spat), tak ze neviem kedy sa tam dostanem, tak teta ze nech si ho necham alebo ho mam zlikvidovat. Tak som si ho nechal. No ale potom mi prisli disky 2. Tak ja poctivec som sa zas priznal, ze mozno mo ho zas nechaju :). A nie, ze poslu kuriera pren a naozaj prisiel. Radsej by som navyse disk ako waflovac :)

Dňa 5. januára 2021 19:19:52 SEČ používateľ "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com> napísal: