Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 5 19:43:34 CET 2021

takhle jsem dostal v CZC misto jednoho setu klavesnice
logitech(1500.-kc) 5ks. baleno vyrobcem po tech 5ks dohromady, tak to
skladnik asi prehlidnul( ze needi vaha atd. divny). postup stejnej,
prineste to nekdy na pobocku. nemam pobocku CZC u nas ve vesnici :-)
pristup obsluhy laxni. ale chtel jsem doklad o predani.
jsem sice trouba,  ze to vracim, ale nenecham to lidem za prepazkou, at
si to "nadeli" pro sebe :-(.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65