OT: tichý ventilátor - vzduchotechnika

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 5 20:34:00 CET 2021

On Tue, 5 Jan 2021, M. Marusak wrote:

> Nemá někdo nějaký tip na řešení, při kterém by to fungovalo a dalo se
> dalo přitom koukat na televizi  nebo v klidu číst?

Ja jsem kdysi pouzil takove ty silent s automatickou kryci mrizkou
ale to bylo v mistnosti kde nebylo uplne ticho, takze tam to slyset
nebylo. V tiche mistnosti to proste slyset je. Co je skoro bezhlucne
jsou ty velke vrtule od venkovnich jednotek klimatizaci kdyz jedou na
nizke otacky tak to skoro neni slyset. To vam asi moc nepomuze.

Mate vymyslenou taky zpetnou cestu kudy se vzduch bude vracet ?
Mozna bude treba delit tu diru vejpul.

Co dat ventilator az na konec te trubky do loznice, kdyz se da
takova ta vzduchotechnicka trubka, tak ta docela tlumi hluk
tak by to v obyvaku nemuselo byt tolik slyset.. V noci by se to
asi muselo vypnout.