Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Úterý Leden 5 18:38:25 CET 2021

Nechal jsem si od firmy na začátku léta udělat plot asi za 12 tisíc,
obyčejný drátěný, měl jsem připravené peníze v hotovosti, ale pán řekl, že
to změřil pásmem a že je to o trochu míň pletiva než v objednávce, že to
přepočítá a pošle mi fakturu. Taky jsem se ptal, jestli se nebojí, že
zaplatím, když mě nezná, byl jsem pro něj nový zákazník. Říkal, že to se mu
ještě nestalo. Měsíc pryč, faktura nikde, tak jsem se připomínal a pak
ještě jednou nebo dvakrát... Trvalo to tři nebo čtyři měsíce, než mi tu
fakturu vystavil, už jsem myslel, že budu mít plot zadarmo (nebo naopak, že
se moje jméno objeví někde na registru dlužníků...).

P.K.