Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Leden 5 18:32:11 CET 2021

Na dobírku neposílám, ale když kupuji od zatím neznámého subjektu, tak
ji vyžaduji. Od doby co se dá všem doručovatelům platit kartou je to
sranda. Pro odesílatele asi stále opruz, ale co naplat.

Už se mi stalo, že jsem vystavil na aukru pár předmětů a neuvědomil jsem
si, že bych u nich měl povolit pouze osobní odběr.

CRT monitor se kupříkladu prodal za vyvolávací cenu 100 kč a kupující
zvolil poštu a dobírku.
Nevěděl jsem jak jej mám zabalit a ani se mi to nechtělo dělat, tak
dlouho jsem to odkládal, až jsem na to zapomněl. Po několika dalších
letech šel do sběrného dvora - nezabalený. Ten kupující z aukra se
neozval a já taky ne. Ale rozhodně to ode mě nebylo zcela čestné.

JL