Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 5 11:57:18 CET 2021

Před pár dny jsem instaloval a nastavoval tvheadend na OPi3. V tvheadend je
v průvodci možnost zvolit jako zdroj i IPTV. Ale jak to funguje netuším,
protože IPTV nemám a ani se o ní nezajímam. Třeba by to mohl někdo
vyzkoušet a možná by pak ani nebyl problém ono sledování na více zařízeních
(v domácí siti).