Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 5 10:13:35 CET 2021

Existuje a funguje SledovaniTV. Řeším prakticky stejnou situaci. Nad nabídkou IPTV jsem strávil několik hodin, jeden z parametrů požadavku je provoz na více zařízeních. Zajímavá varianta byl Vodafone, ale jen do chvíle, než jsem zjistil, že TV funguje pouze na jejich pronajatých settop boxech nebo přes web. LevnaTV nebo jak přesně se to jmenuje, mají docela omezenou nabídku programů, ale jinak dobrá cena. Problém byl v počtu zařízení. Telly je na tom podobně, je to zajímavá varianta hlavně pro sportovní maniaky. Zajímavě vychází Kuki a SledovaniTV. Kuki má lepší složení programů v tarifech (aspoň pro mě), ale má menší počet stb a nepodporuje Kodi. Navíc se mně častěji seká, pravděpodobně je to problém lokálního providera, přes kterého se to streamuje. SledovaniTV má horší složení programů, ale nejvyšší balíček je za mnohem lepší cenu než Kuki. Jede plynuleji, může běžet až na 4 stb (je třeba si připlatit), existuje neoficiální funkční plugin do Kodi a v jejich aplikaci má o něco lepší GUI, jako bonus Kodi se nepočítá jako stb, ale jako připojení přes mobilní zařízení, další výhoda oproti Kuki, přes web jde přeskládat pořadí programů a nechtěné případně úplně skrýt. Obrovská výhoda u obou oproti VF a Telly, lze zdarma vyzkoušet na 14 dní a zjistit, jestli to vůbec splňuje vaše požadavky a jede dostatečně dobře. Každopádně to GUI je oproti satelitům s E2 naprostá tragédie.
Od obou mám teď předplacený střední tarif a zkouším, zatím jsem se úplně nerozhodl, ale zatím vítězí spíš SledovaniTV, ale možná to ani nedopadne, mám trochu obavy, že když doma pustím víc jak dvě zařízení (zcela běžně běží 3 nebo i čtyři), tak to wifi připojení přestane stíhat.