Mini analog MPPT

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 4 15:14:08 CET 2021

Zdravim,

ja jsem si s vlastnima regulatorama hral nekolik let...respektive tak
rok nez jsem to dotahnul k funkcnimu prototypu, ktery bezi ted uz 4.
rokem nonstop.

Vykaslat se na reseni Pmax na strane solaru je dobre a maximalizovat
nabijeci proud na strane baterie je take dobry napad, ale pouze za
predpokladu, ze v okamziku nabijeni nebudete mit zadny odber. Respektive
musel byste odebirat rovnou na baterii...jinak se vam bude proud pricitat.

Take by mel byt reseno nejak omezeni nadproudu...s vasimy panely to asi
nehrozi, ale pokud to budou stavt deti urcite hrozi, ze na to nekdo
pripoji mensi baterii nebo vetsi panel...pak hrozi, ze by ji to mohlo
prebijet.

Ke zbytku je asi zatim zbytecne se zatim vyjadrovat. Jen bacha na
panely...aby to byly vykonove panely.

Mimochodem z mych pokusu jsem zjistil, ze je pomerne tezke si simulovat
vykonovou charakteristiku solarniho panelu. Nakonec jsem stejne skoncil
s malym 20Wp panelem na parapetu.

Jinak shodou okolnosti jsem pred cca par dny narazil na tohle:

https://www.hadex.cz/m464a-regulator-mppt-6-36v-5a-modul-s-displejem/

RV