Mini analog MPPT

JAROSLAV LUKEŠ lsh na wo.cz
Neděle Leden 3 20:06:33 CET 2021

Si připadám jak licitátor.

 Za 4$ vhodné i pro 2S

 https://www.aliexpress.com/item/4000991358431.html [https://www.aliexpress.com/item/4000991358431.html]

 https://www.aliexpress.com/item/32912622326.html [https://www.aliexpress.com/item/32912622326.html]

 Vzhledem k cenám panelů dnes nemá smysl MPPT řešit v menších než desítek kilowatt nebo když to má jít na oběžnou dráhu, jinak totiž cena MPPT bude vyšší než cena panelu co tam bude navíc.

 Co je to za panel, DIY nebo hotový? Pokud DIY, tak bych to poskládal tak aby to rvalo rovnou do baterek přes diodu a nic víc není třeba řešit, vyjde to přesně na 4,2V na článek. Případně šikmovoké moduly TP5100, 2x4056 a pod.