Mini analog MPPT

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Leden 3 13:18:24 CET 2021

zkuste zvážit, zda to neudělat jako já - nakonec jsem mppt algoritmus
zjednodušil na udržování konstantního napětí na soláru (držím na 18V
soláru 16,5V)

Regulace je výrazně jednodušší  a ve finále dostanu ze soláru více
výkonu, protože v okamžiku kdy algoritmus někam uteče tak je ztráta
výrazně větší :-).

Petr