chyba USB

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 2 13:58:38 CET 2021

Ahoj Honzo,
je to SDR play 2 . Prestalo mi to poslouchat a vzhledem k pouzitym IO ,
ktere se nedaji doma vymenit, jsem to na radu vyrobce poslal jedne nemecke
firme na opravu. V te dobe ale USB interface fungoval. Ta firma my po 3!!!
mesicich napsala, ze vadny je jen vstupni zesilovac, ale ze uz se neda
sehnat, s tim ze za 100+ Euro by ho nahradili necim jinym. S tim jsem
nesouhlasil, tak mi to za18 Euro poslali zpet, musel jsem to ale zaplatit.
Pritom ten zesilovac se da na ebay koupit(::
Kdyz to prislo, pripojil jsem to k PC a nejde ani USB. Zrejme to pri
"identifikaci" poruchy znicili . Takze ted uz ani ten predzesilovac
neshanim. Jsem z pristupu te nemecke firmy znacne zklamany. stalo me to 300
Kc tam  a 18 Euro zpet postovneho s nulovym vysledkem.   Mam tady jeste
Adalm Pluto, tak tohle SDRko proste odepisu.