OT online webcamera - zkusenosti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 1 13:36:06 CET 2021

Zdravím,

ano, mám pod patronací něco podobného. (Kamera je na plovoucím ostrůvku
na Tovačovských jezerech a snímá hnízdění rybáků - momentálně
pochopitelně mimo provoz)

jede tam tento script:

while /bin/true;
do
/usr/bin/ffmpeg -stimeout 5000000 -rtsp_transport tcp -i $rtsp_stream
-tune zerolatency -vcodec libx264 -c:v copy -c:a aac -strict
experimental -f flv $youtube_url/$youtube_key

sleep 10;
done

Občas to zatuhne - přisuzoval jsem to nekvalitě poslední míle spojení ke
kameře - wifi spoj na 2,4Ghz na více jak kilometr není bůhví co.
Nastavení timeotu to docela řešilo.

Petr