OT online webcamera - zkusenosti

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pátek Leden 1 13:02:40 CET 2021

Zdravím konferu v novém roce a přeju všem hodně zdraví a pohody.

Je tady někdo kdo má zkušenosti s online streamovaním na youtube, případně
s FFMPEGem?
Nějaký pátek provozuju živý přenos z krmítka https://youtu.be/VC_ghP4971Q

Kamera je pomocí VPN připojena k serveru s w2019 kde běží ffmpeg, do streamu
vkládá overlay a pak tlačí rtmp stream na youtube.
Občas to ale vypadne, někdy po pár dnech, někdy po pár hodinách.
FFMPEG zustane vyset bez nějaké chybové hlášky a jen přestane
načítat/odesílat data a vypadne i přenos na youtube.

VPN linka je stabilní a nedochází k rozpojení tunelu.
Zkoušel jsem TCP i UDP transport mezi kamerou a ffmpeg
Server je na lince 30/30

Zkoušel jsem hledat jestli není nějaká nástavba nad ffmpeg s GUI sledováním
stavu, ale nic kloudného jsem nenašel.

Namá někdo zkušenost?

Pavel