OT: Re: ZDRAV:vysoký tlak

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 28 17:12:19 CET 2021

Ty šumivé, no třeba dcera se mi z nich osypává, nevím, jak dlouho celá
rodina zvládne šumět každý den. Zkuste si vitamíny koupit v USA, dostal
jsem na doporučení pipingrock, přijde to asi za 2-3 týdny jako balík
normální poštou a ceny jsouo bezkonkurenční - za něco přes 400 i s
poštou tam fakt dobře nakoupíte tak aby to nešlo přes celníky. Mají i
"proclenou" dopravu, která se hodí na větší balíky.

Výrobci vitamínů si procenta DDD vysvětlují po svém. Například
doporučená hladina vitamínu D byla vloni zvednutá o půl řádu bez
povšimnutí výrobců multivitamínů. A to jen proto, že zkoumání vlivu
vitamínů na lidské zdraví je proti zájmům farmalobby a bílé mafie. Proto
se nedělají studie na vitamíny D3, C, B6, B12 a dalších. Naplno to
práskl tento člověk, jeho jméno se dobře pamatuje i mně:

https://www.youtube.com/results?search_query=prim%C3%A1%C5%99+karel+erben

Farmaceutické firmy nemají zájem léčit, ale vyrábět pacienty.

JL.