Re: ZDRAV:vysoký tlak

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Únor 28 14:00:56 CET 2021

Dobrý den,

Když už jsme u toho zdraví, tak by mě zajímal váš názor na multivitamíny.
Dají se koupit multivitamíny v lékárně, které stojí v lékárně okolo
500Kč - Centrum, apod.
A dají se koupit šumivé multivitamíny v tubě v Kauflandu apod. které
stojí okolo 20Kč.
Složení i obsah jednotlivých vitamínů podobný, a když to přepočítám na
dávkování na den, tak ty šumivé vychází cenově na den daleko levnější.
Myslíte, že to má stejný účinek?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip