[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Únor 27 14:39:28 CET 2021

No protože to má taky ten spalovák a k němu patřičnou převodovku. Což u
elektroauta odpadá.
Taky když se podíváte do ceníku, tak Prius plug-in hybrid (o
mild-hybridu se nemá smysl vůbec bavit) má cenu od 990 000,-, tj. reálně
někde kolem 1.100.000,-.
To mi přijde na auto s danou užitnou hodnotou hodně moc.

S tou spolehlivostí nemám nějaký jasný argument. Možná jen to, že to
není žádná masovka a tudíž vzorek je poměrně malý.
Ale nešť. Toyoty je spolehlé obecně.

H.