OT Nabídka/spolupráce online kroužek programování děcko cca 10let

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Únor 27 09:29:17 CET 2021

Zdravím,

hledám nějakého rodiče + děcko cca 10 let, které by se chtělo učit
programování. Učíme syna 10let já a můj starší syn. Ovšem ve skupině 2-4
děcek by to šlo lépe, mají porovnání, zkouší mezi sebou,... .

Zatím jsme ve stádiu cykly. Zvolili jsme c# visualstudio 2015, aby to
šlo na starším PC. Nyní ovládá klávesnici, myš, okopírovat si něco v
textu a samozřejmě nyní již základy. Jazyk c# a VS je proto, že snadno
vidí co se děje při ladění ... .

Nemáte někdo chuť jako rodič s děckem... . Rodič nejlépe taky
programátor. Jinak u děcka musí někdo být, oni na začátku třeba nemusí
ovládat vůbec myš a pravý klik myši. Musí zde být zkušený rodič.

Vidím to tak, zahrát si hru, ukázat nějaký efekt ve hře, popovídat si o
něm, jak by šel programovat a zkusit úplně něco jednoduchého. Právě v
tom je kámen úrazu, většinou děcko chce komplet hru, ale musíme začít i
takovou kalkulačkou nebo jen letícím obrázkem... .

Časově to vidím na sobotu cca 2h 1x týdně online. Zatím takto hrubě.

Nemáte někdo chuť ?

Jirka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz