STOP - RE: tak nam AMPER posunuli na 2022

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pátek Únor 26 23:28:01 CET 2021

Panove,

ja zde hodil informaci z branze, ale takove reakce nepatri do teto odborne konference.

Prosim zpet mezi elektro draty

Galuszka Jan

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Friday, February 26, 2021 11:10 PM
To: HW-news <Hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: tak nam AMPER posunuli na 2022

Bohužel nám v Aspenu radí tak, aby nás zlikvidovali podle vzoru z Třetí říše. Kdyby u vesla zůstal ten někdo, kdo jim moc překážel, tak by jsme měli osud Austrálie, kde už mají svět jako dřív. Jenže teď Andrejko už nemá přímou linku na kompromat na Lenku, tak neví jak jí seskočit z krku, aby ho zmije nekousla, tak se kroutí jak žížala. Bohužel jak padne tento vetchý pilíř, tak tu máme zpět lidově demogratické zřízení po vzoru tentokrát z USA, kde už v TIME se demograti veřejně chlubí, jak zfalšovali volby, tak jsou si jistí svojí pozicí.

Jistota dnes ještě není na kulomet, ale maska s vlastním filtrem lepším než FFP3 (rouskylidem), větší brýle, jako dezinfekce peroxid 0,5 až 1,5% ve spreji a umět s tím vším zacházet. Dále vitamín C nebo nekyselý askorbát sodný a síran hořečnatý z Fichemy (4g = 100mg), B a D z USA (pipingrock), zinek+selen z Lidlu, do krku Jox, Inosine pranobeks z Polska nebo Ivermektin pro ptáky nebo koně (rizikový je jen pro myslivce a pytláky). Kdo máte i lehce vyšší tlak neváhejte a bežte si nechat něco předepsat, dostanete s téměř jistotou to co současně brání nákaze.
Kuřáci cigaret nepřecházejte na e-verzi, nekuřáci nezačínejte kouřit, maximálně e-verzi. Doma UV-C bez ozonu na WC, boty a jedno mobilní když bude někdo nemocný. Tu clonu co pouští vzduch a nepouští světlo chci právě na UVC, které by mohlo jet pořád když su v práci. Vyrábí se "něco"
předražené, ale stojí to za prd - vůbec to není dělané někým, kdo tomu rozumí a umí to spočítat. V některých zemích kde jim statistika pracuje rychle, mají místo očekávaného babyboomu citelný propad, tak si ty svý dosud nenakažený děcka chraňte.

Přežít!