[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 26 20:43:40 CET 2021

Da se pustit klima/ topeni dokud je na nabijecce? To by mohlo taky
zvysit dojezd.

120 Km by mi i stacilo v 90% procentech jizd. Ale co tech 10%? Vlak
bohuzel nejede vsude.

Michal Gregor