Re: OT: Veřejné osvětlení Bylo: Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Únor 25 15:15:08 CET 2021

No mám pocit, že v jedné vesnici to před lety firma odflákla a
nezapnula, v druhé to máme od prosince, ještě jsem nedělal měření
spotřeby. Ale nechal jsem to nastavit tak, že od 22:00 do 04:00 to má
poloviční výkon, přes den to zhasne fotobuňka.

Standa