OT: Veřejné osvětlení Bylo: Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Únor 25 14:06:38 CET 2021

Jaká máte světla? Jak nastavujete ty časy stmívání?
My měli před léty čidlo na světlo + časové hodiny. Čidlo rozsvěcelo a
zhasínalo podle slunce, časové hodiny zhasly celou ves od 23 do 02 hod.
Stmívat se nedalo.
Říkal jsem si, co udělat nějaké stmívače do světel komunikující přes
LoRa. Někde by byl koncentrátor a světla by měla LoRa moduly, vytvořila
by se z toho síť, která by byla autonomní a centrálně řízená.

Martin Hanek