OT: Vyber dodavatele elektriny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 25 13:02:29 CET 2021

Tak já jsem u PRE a sice mi letos zdvihli zálohy ale ano, byl jsem dva
měsíce doma a nová telka 50" a nový monitor 42" a něco to žere.
Co se týká mobilních operátorů, tak jsem si v poslední době prožil
určité problémy s Vodafonem.
Takže už mám doma net od PODy a teď budu vypovídat jednotlivé služby u
Vodafonu.
Kabelovku, internet, 1x tel. číslo, 1x datovou kartu včetně čudlu do
USB, a číslo co jsem převedl kdysi na bejvalku,
platí ho, faktury chodí na její adresu ale ani po více jak 15 letech jej
nemůže zrušit.
To asi mohu já ale v samoobsluze ho nevidím.
Bude to zajímavé :-)
Jin.