Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Čtvrtek Únor 25 06:11:12 CET 2021

Rozkopat celou Prahu, to bude nadhera. Jeste, ze tam nejsou turisti :-D
Ale stejne to je malo je na kazdem kandelabru, chtelo by to pole zasuvek
na zemi vsude, aby se kdekoli kde se podari zaparkovat dalo nabijet,
technicke detaily jako dest, snih a sul bych neresil, kdyz jde o to
klima :-P