Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 25 01:26:05 CET 2021

Běžné současné lampy ano.
Ale tady (aspoň v tom článku) psali o výměně kabeláže.
Takže to budou zřejmě lampy "model B", které budou napájené pořád, a jen
po nějaké datové lince budou úkolované kdy a jak mají svítit.
Aspoň já si to tak představuju.

PL